Tisztelt Ügyfeleink!

Szervizünk 2022.12.23-tól 2023.01.02-ig zárva tart. Ezen időszakban a bejelentéseket fogadjuk, de termékeket nem tudunk átvenni és futárszolgálatot nem tudunk fogadni. Az ezen időszakban bejelentett ügyeket 2023.01.02-án feldolgozzuk és kezeljük, normál rend szerint.

Ügyfélszolgálatunk a két ünnep között üzemel, hétköznap 9 órától 15 óráig tudjuk fogadni a megkereséseket. 

Welcome to our customer service portal!

 
Customer service and warranty report page for Lamax, TrueCam, TrueLife, BML and Lauben products.

If you need help...

...read the FAQ or contact with us.

Warranty report

Report RMA issue

ÁSZF

Ezek a szolgáltatási feltételek ("Feltételek", "Megállapodás") a weboldal ("Weboldal üzemeltető", "mi") és Ön ("Felhasználó", "Ön") közötti megállapodás. Ez a megállapodás meghatározza a weboldal, valamint bármely termékének vagy szolgáltatásának (együttesen "Weboldal" vagy "Szolgáltatások") használatának általános feltételeit.

Kérjük tekintse meg az ÁSZF-et és az adatkezelési tájékoztatót a további részletekért.

A készüléket postai úton vagy futárszolgálat igénylésével lehet szervizbe küldeni, melyről a hibabejelentő lap kitöltése után automata e-mail tájékoztat részletesen.

Nem, az oda- és visszaszállítást - jótálláson belüli ügyintézésnél - díjmentesen biztosítjuk.

Amennyiben a javítás garancián felüli, úgy a futárszolgálat díja bruttó 1.100 Ft/út, melyet a szervizdíjjal együtt, a javítás végeztésvel kell megfizetni.

A csomag összekészítéséhez itt találsz útmutatót.

Fontos, hogy a készülék mellé mindenképpen készítsd oda a kitöltött jótállási jegyet vagy a számla másolatot. Amennyiben elektronikusan van meg, el is tudod nekünk küldeni a hibajegy kitöltése után, válaszul az automata e-mail-re.

Send us a message

Protected by reCAPTCHA, Privacy Policy & Terms of Service apply.